Asiguram o suita cuprinzatoare de servicii de dezvoltare software la cerere pe diferite platforme, cu diverse baze de date relaţionale, interfeţe grafice sau web, arhitectură client–server sau multi-tier. Folosim deasemenea tehnici de modelare orientate obiect cat si programare orientata obiect. Acoperim toate fazele specifice desfasurarii unui proiect software, pornind de la analiza de business, elaborarea specificatiilor tehnico-functionale, design, dezvoltare, testare, instalare, training si pana la suport si mentenanta in perioada de garantie si post garantie.
Folosim expertiza de care dispunem pentru a identifica, impreuna cu clientul, cea mai buna solutie si, in procesul de implementare, interactionam permanent cu beneficiarul pentru a ne asigura ca, in final, aplicatia rezultata este conforma cu asteptarile clientului.
Pentru aceasta, desfasuram in etapa initiala o activitate de consultanta in care implicam activ persoane din partea clientului. Astfel, facem o “radiografie” a starii de fapt in ceea ce priveste infrastructura de software de business, identificam impreuna fluxurile de business pentru care se doreste automatizarea, identificam variantele care pot duce la acest lucru, identificam nevoile de integrare cu solutii de business deja implementate. Astfel, ne asiguram ca solutia propusa de noi, de dezvoltare a unei aplicatii dedicata, acopera in intregime nevoile clientului si ca nu am identificat nici o aplicatie standard care sa acopere, in aceeasi masura, aceste necesitati.
In acest tip de abordare, cruciala este implicarea clientului pe toata perioada de derulare a proiectului. Pe de o parte deoarece, astfel, orice problema poate fi detectata timpuriu si rezolvata eficient si pe de alta parte, deoarece, astfel, gradul de acceptarea a solutiei dezvoltate este maximizat. Chiar daca documentul de specificatii, rezultat al fazei de analiza, a fost agreat de catre client, pe parcursul dezvoltarii, pot aparea modificari de specificatii de mai mica sau mai mare amploare. Trebuie ca pe parcursul dezvoltarii proiectului, clientului sa i se prezinte rezulate intemediare, care sa ii permita, din fazele incipiente, sa ofere un feed-back care, daca implica cereri de modificari, sa aiba un impact cat mai mic asupra desfasurarii proiectului, din punct de vedere timp si buget. Dat fiind faptul ca pornim la conceperea si implementarea unui produs practic nou, managementul riscului este, deasemenea, un element foarte important intr-o astfel de intreprindere. Din perioada de planificare a proiectului, cat si pe toata perioada de desfasurare a lui, planul de management al riscului trebuie alcatuit si actualizat intr-o maniera cat mai riguroasa, astfel incat sa fie identificate toate posibilele riscuri, masurile de diminuare a probabilitatii aparitiei lor cat si masurile de eliminare a lor.
In etapa de pregatire pentru intrarea in productie, un pas important il constituie training-ul utilizatorilor cat si a administratorilor aplicatiei, astfel incat, in perioada de testare finala in vederea acceptarii, testare efectuata de catre reprezentantii clientului, functionalitatile sa fie riguros testate si rezultatele sa reflecte pe deplin gradul de adecvare a aplicatiei rezultate la specificatiile agreate.
In perioada de garantie sprijinim utilizatorii aplicatiei sa utilizeze cat mai eficient toate functionalitatile implementate, astfel incat, rezultatele benefice sa se vada cat mai repede. Deasemenea rezolvam eficient eventualele bug-uri si rezolvam cereri punctuale de modificari de mica amploare, cereri rezultate in urma utilizarii. Pentru cereri de modificari de amploare mai mare sau de implementare de noi functionalitati, suntem disponibili in a demara aceste dezvoltari, ca proiecte separate, sub regim de “change request”.
O component care se imbogateste, de obicei, odata cu utilizarea intensa a aplicatiei, este Raportarea. In urma analizei initiale se identifica rapoartele de baza care sunt implementate in cadrul proiectului. Pe masura ce utilizatorii se familiarizeaza mai mult cu aplicatia, apare inerent nevoia de rapoarte noi, rapoarte pe care le dezvoltam la cerere, in perioada de garantie si post garantie.
Domeniile abordate sunt cele din Telecom, securitate, raportare personalizata, solutii de portal intern, solutii de Business si e-Business.